Od początku swojej działalności prowadzimy serwis sprzętu komputerowego.
CO NAPRAWIAMY?
- Przyjmujemy do serwisu każdy sprzęt będący na gwarancji który został zakupiony w naszym sklepie.
- Prowadzimy naprawy pogwarancyjne komputerów stacjonarnych zakupionych w naszym sklepie, a także naprawy komputerów nie zakupionych u nas. Naprawiamy wszystkie uszkodzenia komputerów stacjonarnych - elektroniczne i programowe. Uwaga: W przypadku kiedy potrzebna jest reinstalacja systemu - wymagamy posiadania licencji na system operacyjny
- Laptopy. W przypadku laptopów możliwość naprawy jest ustalana indywidualnie po przyniesieniu sprzętu do serwisu
- Inny sprzęt komputerowy (drukarki, akcesoria komputerowe) - tylko po telefonicznym ustaleniu możliwości naprawy.
- Zajmujemy się odzyskiwaniem danych ze skasowanych nośników danych (dyski twarde, karty pamięci)
- Sprzedajemy, serwisujemy i konfigurujemy punkty dostępowe HOTSPOT
JAK DŁUGO NAPRAWIAMY?
- Średni czas diagnostyki i naprawy 90% komputerów stacjonarnych zamyka się w około trzech dniach.
- Naprawy gwarancyjne laptopów, monitorów, drukarek są realizowane przez serwisy zewnętrzne danego producenta i naprawa trwa najczęściej od 1 tygodnia do 3 tygodni.
ILE TO KOSZTUJE?
Naprawa komputera poprzedzona jest diagnostyką usterki. Następnie następuje wycena kosztów naprawy i klientowi przedstawiana jest końcowa cena naprawy. W przypadku rezygnacji z naprawy pobierany jest koszt diagnostyki w wysokości 50zł (koszt diagnostyki nie dotyczy komputerów zakupionych u nas)
Wiele z prostych usterek usuwamy bezpłatnie w naszych komputerach mimo upływu gwarancji.
GWARANCJA NAPRAWY
Na użyte w trakcie naprawy części wystawimy kartę gwarancyjną i podlegają one gwarancji tak jak każdy sprzęt zakupiony w naszym sklepie.